godmorgon

Godmorgon. Sitter och äter frukost. Det är rätt trist väder ute idag. Kanske bli bättre under dagen. Fast för min del gör det inget om det är såhär idag.
Vaknade av sms i natt. Blev lite messande men kommer inte riktigt ihåg vad som skrevs. Fast det kanske inte så viktigt ändå.
Nu är det dags att göra sig i ordning lite sen vidare till jobbet.
Idag slutar jag 14.30. Det kanske inte är så mycket tidigare men ändå väldigt väldigt trevligt. För efter lunchen jobbar jag bara 1.5 timme och et går ju oftast ganska snabbt.
Något som är lite dumt gjort av mig är att jag har bokat tvätt tid i morgon klockan 07.00 på morgonen. Det kanske inte är det bästa. Men kläder på kroppen måste jag ju ha.

Kommentarer
Postat av: emelie

7 en röd dag? hahah. härligt frida! du måste verkligen ha tänkt till när du bokade den tvättiden=) jag ska tänka på dig där jag ligger i min säng och drar mig. hah.. pusspuss

2008-04-30 @ 08:48:56
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0