gårdakvarnar och skit.

09.36 står min klockan på. Jag väntar på att mitt vatten ska bli klart i micron och sen ska jag dricka varm choklad. Haha. Sune tycker jag är barnslig som dricker vam choklad men det är ju gott :). Fast klar lite barnsligt kanske det är, men vad gör det.
Igår åkte jag hem till Fredrik efter jobbet. Det var helt underbart väder. Varmt och skönt. Sen åt vi spagetti och köttfärssås och jag fick en jätteliten fläck på min nya vita t-shirt och kjolen va lite för tajt så den ska bytas idag. Så mycket för mina nya inköp igår. Fast det gör itne så mycket.
Har någon sett ifall en blommig helt underbar klänning utan axelband har kommit in på H&M. Det verkar så men ge mig tips på var den finns. Jag måste ha den! Jag är så förälskad att det är inte klokt. Den kommer säkert inte att passa bara för det.
Ikväll ska jag kanske börja kolla lite i utbildningskataloger. Det är jobbigt och stressande att inte vet var man kommer att bo i höst. Fan.
Nu måste jag jobba lite och dricka min choklad.
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

hej.
jo det tycker jag verkligen.

idag? eller är det för snart :)

kram.

2008-04-02 @ 10:35:27
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: emelie

hmm jo men imorgon kan funka.

That's a deal.

Din tur att välja cafe tror jag :)

kram.

2008-04-02 @ 10:54:28
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0