fredags kärlek

Nu har denna arbetsveckan snart gått. Det är fredag om  en timme och 20 minuter ska jag åka hem till Fredrik. Ikväll bli det bara mys är det väl tänkt.
Det är fint väder ute och jag längtar ut i friska luften och solen.
Hoppas att det fortsätter att vara såhär fint´hela helgen.
Igår fikade jag med Emelie efter jobbet. Det var trevligt. Sen gick vi en promenad efter fikat så man fick bli av med lite efter den där stora kanelbullen.
Min fina Maria ringde igår kväll. Blev ett litet samtal . Jättemysigt. Måste ringas snart igen.



I dag vid kvar över fyra på morgonen fick jag samtal och sms som oroa mig rätt mycket. Måste veta så att allt står rätt till nu men får inget svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0