fredag fredag fredag.

Nu sitter jag här på kontoret. Har inget speciellt att göra förutom att titta på klockan hela tiden och önska att den kunde bli två. Slutar klockan två idag. Sen ska jag in till centralen och åka hem till Småland. Det ska bli så kul! Familjen vet inte om att jag kommer heller så det ska bli kul att se deras miner när jag kommer. De tror ju inte jag kommer hem förrän mitten av maj.
Fick reda på att det är marknad i stan i morgon. Blir väl att gå ner på den om vädret tillåter.
Något jag ska göra i helgen är att cykla. Jag har inte cyklat sen jag flyttade hit. Jag saknar att cykla som bara den. Jag saknar min cykel lite, tyvärr är den ju sönder så jag kan inte åka iväg på min kära utan få ta någon annan i stället. Fast bara jag få cykla lite. Trodde aldrig jag skulle sakna det så som jag gör. Jag blir så avundsjuk på andra som cyklar runt här i stan.
Vädret är jättefint. Varmt och nästan sommar i luften. Sjukt vad det bytta i väderlek snabbt. Fast det verkar ju som det kanske ska bli lite sämre väder i helgen. Hoppas det är uppehåll i allfall.
Nu är klockan 10.00. Snart dags att sätta på lite nytt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0