fortsättning på föregående inlägg..

Okey SAS gick inte heller så bra. Kollade precis. De billigaste kostar 1627 kr från Stockholm - Malmö t.o.r.
Det är inte inom mina ekonomiska radier just nu. Jag kanske är snål men eftersom jag inte vet hur hösten kommer att te sig än så måste jag helt enkelt vara ekonomisk eller snål om man så vill kalla det för det.

Det går ju Swebus men jag vet inte om jag vågar utsätta mig för en bussresa på minst 8 timmar. Det är inte mänskligt.
Åhh jag känner mig så dum.


Kommentarer
Postat av: Sune

Det är ingen fara du. Det var ju tack vare de där jävla byggarbetarna jag inte kunde somna om. Jag var ute och rökte inatt bara för att jag inte kunde sova, behövde något för att bedöva kroppen lite bara.
Puss

2008-04-07 @ 12:10:24
Postat av: Anonym

kolla sterling.dk

2008-04-07 @ 12:32:54
Postat av: emelie

Det handlar ju om prioriteringar hela tiden Frida.. Du har ju tydligen köpt en SvenssonSvensson-box nyss så det kanske du skulle ha skippat om du visste att du skulle ut och resa i Sverige;) puss

2008-04-07 @ 14:01:33
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0