duffy

Sådär, nu är jag hemma och sitter och fixa lite med min Ipod.
Fikan med Becka va mysig. Det var trevligt att träffas en liten stund. Hon är fin!
Snart ska vi äta här hemma. Det ska bli gott.
Jag undrar ifall Fredrik kan ladda sin mobil i England. Den dog igår så jag hoppas det för jag vill gärna höra av honom snart. Det hade ju varit trevligt. Fast han sover kanske vad vet jag. Han kommer ju hem i morgon. Fast då ska han säkert jobba på natten så vi lär väl inte hinna träffas ändå.
Det känns som att helgen har varit jättelång. Som om jag varit ledig mer än två dagar. Det är väldigt skönt!
Jag är väl inte jättepepp på att äka till Stockholm idag, men men.
Nej nu ska jag fixa klart lite här sen ska jag ut och dricka te och sen äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0