dålig vän?

Okey jag har inte bestämt mig angående festen i Lund än. Jag måste kolla ifall men är ledig på fredagen automatiskt. Jag vågar inte ta ledigt just nu.

Jag ska denna veckan meddela med helt ifall jag ska stanna kvar på advokatkompaniet eller inte. Och det kommer ju troligen att bli ett inte. Jag skäms rätt mycket för det här och tycker det är en rätt otrevlig sits jag sitter i.
Jag vågar inte ta ledigt nu för det känns rätt pinsamt att säga upp sig och sen några dagar senare lämna in en ledighetsansökan. Visst det är bara för en dag men det är pinsamt ändå. Det är så det känns i allfall. Därför vore det väldigt bra om det skulle vara så att man är ledig automatiskt.

Jag känner mig dum om jag inte åker till Lund. Det handlar om pengar i denna frågan. Hade jag kunnat hade jag gärna betalt för att åka men nu kostar det kanske minst 1300:- att åka och jag tycker ändå jag är ute i rätt god tid.

Jag vet inte om ni hade betalt det när ni inte äger dom pengarna? Det kanske ni hade. Det kanske gör mig till en dålig vän, men ja det få jag väl leva med då.


Kommentarer
Postat av: michaela

frida det är ABSOLUT inte fel av dig att ta semester. du är anställd hos dem till den dagen du slutar, och fram till dess har du rätt att ta ut semesterdagar precis som alla andra. de tycker säkert inte heller att det är konstigt att du vill ha ledigt en klämdag. men fråga dem om du är ledig! sluta överanalysera! :) puss

2008-04-07 @ 15:13:54
Postat av: becks!

Jag förstår om du inte kommer. absolut,. har inte ångest för det. du f¨r komm ngn annan gång! Nu ska jag sova.. puss snutt!

2008-04-07 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0