bitter morgon smak

Dagen började rätt bra men just nu är jag väldigt irriterad på en viss person.
Hon som jag vickar för ringde precis och frågade om en grej som en av advokaterna skulle meddelat senast klockan 09.00 idag.
Han har tydligen inte gjort det.
Han har inte nämnt något till mig som jag kan vidarebefodra till dom.
Det är ganska viktigt att dom få svar men ändå.
Han har läst sin post.
Jag kan ju inte göra mer.
Jag var inne och kollade efter lappen på hans kontor som dom faxade igår men hittar den inte.
Och ändå få hon det att låta som att det är mitt fel att han inte ha svarat i tid.
Fan vad irriterad jag blev på henne nu.
Det är väl knappast mitt fel att han inte har meddelat verken henne eller mig och jag kan ju inte gissa mig till vad som ska svaras.
Härlig morgon. Det kommer bli en fan helvetes jävla pissdag.
Bara flr det här och sen andra saker som ska tas omhand.

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken fitta. dissa henne och låt solen och det fina vädret (som jag hoppas ni har i stockholm också) göra dig glad och uppåt igen! puss

2008-04-09 @ 10:13:33
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0