beslutsångest.

Sådär då var det gjort. Nu har jag skickat in ett mail till chefen och sagt att jag kommer att sluta i sommar. Anledningen till att jag var feg och skickade ett mail istället för att ta det på telefon var för att han är bortrest hela veckan. Dock vet jag inte om han kanske kolla mailen lite då och då.
Kanske lite fegt men nu har jag i allfall meddelat att jag har sökt skolor och att jag mycket troligt kommer att sluta och sådär.
Det känns rätt bra just nu. Lite tråkigt är det ju klart men samtidigt så längtar jag faktiskt efter att plugga lite nu. Haha. Ska bli spännande.
På vissa av kurserna jag söker står det platsgaranti på kategorin urvalsgrupp. Menas det som det står att man är garanterad en plats? Ni som pluggar i Växjö? Vet ni?
Hur som helst nu ska jag i allfall välja ut i vilken ordning jag ska söka.
Sociologi, Prykologi, Företagsekonomi, Kommunikation & media, Kriminologi o.s.v. Jag vet inte vad det är jag helst vill. Egentligen skulle jag vilja läsa allt det här. Alla utom Företagsekonomi har så kallad platsgaranti också så den jag ävljer först det bli det väl antar jag? Eller hur fungerar det?
Usch. Jag kan inte bestämma mig. Kriminologi låter ju rätt intressant. Josse? Är det bra?
Eller kommunikatiopn och media eller psykologi. Åhh Hjälp. Haha.
Få fila på det där ikväll lite mer. Läsa igenom lite igen och sånt där.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tror att platsgaranti kan betyda så som du tror. fast det kan också betyda att kursen definitivt kommer starta oavsett hur många sökande det är..

2008-04-14 @ 14:50:08
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag läser typ företagsekonomi nu och det är inte överdrivet kul men väldigt bra att kunna, tror man kan ha stor använding av det. Jag tycker psykologi låter riktigt kul!

2008-04-14 @ 16:41:46
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0