banan och toblerone

Tisdag.
Har precis ätit frukost. En banan och en trekant tobleronebit. Ja ni vet väl hur dom ser ut. Igår fick jag sådan står Toblerone av Fredrik 400 g. Dom trekanterna är ju jättestora. Oj så gott men inte lika gott för figuren som sakta män säkert går åt fel håll för sommaren. Usch.
Igår efter jobet åkte jag hem, gjorde mig i ordning lite och åkte till Fredrik. Det var skoj.
Vi skulle kolla på Children of corn.
Michan kommer du ihåg när vi kollade på den hos Alteborg när vi va yngre? Och vi skrek som två mistlurar och jag vågade inte gå hem själv dom 30 meterna till mitt hus.
Fy fan. Jag klarade inte av att kolla på den. Vi kollade i kanske 20 minuter. Under tiden han jag skrika som en gris och gömma mig under täcket. Fy fan vad jag har blivit fjantig med sånt. Sen kved jag att vi inte skulle kolla mer för jag vågade inte. Så det blev 100 höjdare i stället. Bra mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: michaela

haha. ja du det kommer jag ihåg. det var på den tiden jag älskade skräckfilmer. nu vågar jag inte ens kolla på Beck. haha. puss

2008-04-29 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0