äntligen bloggen tillbaka

Äntligen fungerar bloggen. Det har varit sura dagar när inte bloggen har fungerat. Men nu verkar det ju vara som vanligt igen. Bra det!
Igår tvättade jag lite och hade väldigt ont i huvudet. Det var inte någon kul start på veckan direkt. Jag hoppas att det bli bättre.
Idag tänkte jag bege mig till Fredrik och mysa ikväll.
Klockan är bara halv elva. Det är ett rätt bra tag kvar tills jag sluta fast jag ska ut på lunchen coh traska lite i affärer och hoppas på att jag hittar något trevligt. Dock vill jag inte slösa massa men någon fin billig klänning vore trevligt för det har blivit lite tomt på klänningsfronten på sista tiden.
Orkar inte dra vad som hände i helgen. Jag är bara trött på det just nu. Lördagnatten var inte precis gemytlig. Söndagen och min mysdag med Fredrik blev lidande för det men jag hoppas det bli bättre till helgen.
Hur som för att göra det kort. Jag vet inte om jag flyttar i juni. Det bero helt på saker och ting. Fast jag kanske kan bo hos Fredrik en månad eller något för jag orkar inte hitta jobb i Värnamo över sommaren och McDonalds vägrar jag vara på. Så antingen kan jag bo kvar i lägenheten eller så kanske jag bli inneboende för en månad hos Fredrik och Steffe eller så flyttar jag hem tidigare än beräknat. Dock har jag ingen aning om vad som kommer att ske i höst. Jag är så förvirrad som det går att vara just nu. Det är rätt tröttsamt faktiskt.
Kan inte klockan bara bli fyra nu. Tråkig dag på jobbet idag!

Kommentarer
Postat av: emelie

sök en massa kul kurser och program till hösten och låt ödet bestämma var du hamnar och vad du kommer att göra! det du kommer in på blir det liksom ;)

2008-04-01 @ 12:09:05
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Sune

jag fattar ingenting, betyder det här att du kanske flyttar redan i maj/juni eller är det fortfarande ett val om att flytta juni/juli eller vänta ytterliggare en månad?

2008-04-01 @ 12:41:18
Postat av: Anonym

jag håller med emelie. vore väldans kul om du skulle komma hit!

2008-04-01 @ 12:47:01
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0