ansökan inskickad

Uppe med tuppen.
Idag är jag uppe tidigt. Halv sju kastade jag av mig täcket och gick upp. Anledningen för att jag är uppe tidigare än vad jag behöver är att söka till skolan. Så nu har jag skickat in min ansökan utan problem. Bra bra.
Känns skönt och jag är glad att det fungerade idag. Bra idé av mig att gå upp tidigare och göra det på morgonen. Inte så många som är uppe halv sju för att skicka in sin ansökan då kanske. Vad vet jag. Nu fungerade det fint och nu är det väl snart dags att göra sig i ordning.
Fast jag trivs ganska bra här där jag sitte med täcket runt mig och myser.
Usch. Inte så pepp på jobb idag. Inte alls faktiskt. Igår gick tiden väldigt långsamt och så. Det var rätt trist.
Ska jag lägga mig tio m inuter till eller något sånt?
Eller är det bara att dtrö salt i såren?ansök


Kommentarer
Postat av: Sune

Kan du inte skriva en lista över vad du sökt?? Puss

2008-04-15 @ 09:38:55
Postat av: michaela

det funkar ju fan inte nu heller! jävla studera.nu-skit! det är väl inte första gången deras hemsida belastas. ÅH!

2008-04-15 @ 10:07:14
Postat av: frida

fungerar inte sidan nu heller?
ja det är ju fan typiskt att det ska krångla så jävligt.
det borde väl dom på studera.nu veta vid det här laget.

2008-04-15 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0