air.

Sådär. Då har snart måndagens arbetstimmar rullat förbi. Det känns rätt skönt att klockan snart är fyra. Jag vill ut i friska luften nu. Det börjar bli segt att sitta här inne nu medans det är så fint väder ute.
Har vattnat blommot och diskat och plockat i ordning. Annars är det inte mycket just nu. Är fortfarande själv här på kontoret. Det är rätt trist när det inte är någon annan här men samtidigt så kan det vara skönt ibland. Det är tur man har rätt livlig fantasi så man kan sitta och dagdrömmar och fantisera om saker och ting. Det roar till viss del. Fast klart att jag föredra att ha saker att göra. Helt klart.
Vi kan inte riktigt bestämma vad vi ska äta ikväll. innan var jag sugen på kebab men det är jag inte längre. Dessutom har dom ju bara fladdemus-öron-kött här i Stockholm, ingen Värnamo-kebab här inte och då kan det lika gärna vara.
Jag har glömt kolla med advokaterna om fredag. Fast det är nog inga problem hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du hem till värnamo till helgen alltså? för att göra vad? puss

2008-04-21 @ 16:52:37
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: christine

fan vilken äcklig liknelse! nu ska jag aldrig mer äta kebab! haha :))

2008-04-22 @ 14:12:01
Postat av: christine igen..

en sak till btw. i oslo har vi leverpastej kebab!! euuuh! fast jag äter det ändå. :D

2008-04-22 @ 14:26:03
Postat av: frida

åhh fy fan leverpastejs kebab?!
det låter ju ehlt vidigt.
jag gillar inte leverpastej i vanliga fall.
hur går det ihop?
haha

2008-04-22 @ 15:18:05
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se
Postat av: Christine

haha allstå det ær inte leverpastej egentligen men det kænns som det i konsistensen. en gång frågade jag va det va i køttet och dom bara: det ær en blandning mellan svin och nøt fast jag vet inte egentligen...hmm..usch!!

2008-04-24 @ 13:34:18
Postat av: frida

hahahah oj vad dum jag är!
haha.

2008-04-24 @ 13:56:02
URL: http://enheltnykarriar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0