äckel känsla

Jag är så jävla mätt att jag vill kräkas. Jag hatar att vara såhär grismätt. Fy fan vad äcklig man känner sig.
Jag håller på att få panik här och vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli av med denna hemska känsla.
I morgon börjar jag mitt nya nyttiga liv.
Nu är det inte långt kvar till sommaren nu är det nog dags att sätta igång.
Fy fan. Det är så jag skäms.
Bara denna känslan försvinner snart.
Klockan sju kommer Fredrik och det hade ju varit trevligt om jag kunde tänka på något annat då än hur äcklig jag känner mig.
Jag avsyr att vara såhär mätt som jag är nu. Det var liksom inte meningen utan det bara kom helt pang så var jag svinmätt. Phuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0