världshus

Igår så myste jag med Fredrik. Vi kolalde film och efter lite tjat och tjurigheter från min sida under eftermiddagen så sa skulle han sova här trots att han skulle jobba idag. Jag tänkte mer att det är bättre om han sover hos mig, han behöver inte gå upp lika tidigt och det är närmare till jobbet så han behöver inte åka pendeltåg så länge och byta och fixa hit och dit. Bra bra tänkte jag.
Somnade någon gång runt tolv men vid ett igen så vaknade vi båda av att det pratades och slamrades så högt i lägenheten att jag tror alla fyra hade peltor kopor på ögonen med påsatt radio i. Hur som helst efter att ha legat och lyssnat lite i hopp om att dom skulle gå hem snart fick jag reda på att det vaknades fyllematlagning i köket. Jag börjad undra när vår lägenhet hade blivit ett världshus? Fredrik hade vaknat och var lite irriterad och jag mest stressad över att han inte kunde sova. Så jag fick gå upp och söga till som en anna kärring. Vad skulle jag göra?
Som tur var tystades det avsevärt och vi somnade om. Fredrik var inte så sur på morgonen som tur var och jag sa att han fick smälla i dörrarna där ute som straff. Han sa att det itne behövdes. Hahah. han är välsigt snäll. Hade det varit jag som blivit väckt hade jag nog slammrat och levt om.
Sen somnade jag om coh drömde sjuka drömmar. Sune struntade i sin föreläsning och diskade det första han gjorde när han gick upp. Sen bad han om ursäkt och allt är bra. Det var snällt.
Det är chill.
Kaffet smakade förträffligt bra. Fast jag är väldigt sugen på chai från Espresson house. Fast man kan ju inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0