tvättning i ottan.

Godmorgon. Nu har tvättningen startat. Är inne på andra tvättrundan nu. Det var tungt att gå upp klockan sju idag på morgonen. Med tanke på att jag hade kunnat sova så mycket längre. Sängen ser fortfarande väldigt inbjudande ut. Jag vill bara vara klar med tvätten snart. Kanske en omgång till blir det nog. Sen är jag nog klar framåt halv tio. Då är det dock nästan försent att gå och lägga sig. Det kommer om man har otur att ge omvänd effekt. Fast just nu vill jag bara lägga mig och sova. Det är det enda jag tänker på just nu. Jävla tvätt. Jag vill sova!!
Jag börjar dra på mig en jävla förkylning också. Varje morgon när jag vaknar så är jag tjock i halsen och helt täppt i näsan. Det river i helsen när jag sväljer och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0