tidig morgon.

Uppe med tuppen. Fredrik har precis gått till jobbet och jag ska upp och packa. Lika bra att vara uppe i tid. Sen blir det att åka hem till Småland. Kan dock inte stanna så länge som jag hade tänkt. Det ringde två jobb igår så jag måste åka hit redan på måndag kväll eventuellt tisdag morgon. Vet inte vilket jag sak ta. Det fanns någon biljett som var okey pris på. 400 drygt på tisdag morgon. Det kan vara värt det. Dock fick jag punga ut med 500 för denna. Men vad gör man inte för att åka tåg. Inte så ekonomiskt direkt. Jag har ju inte direkt pengar som gräs.
Jag vill i allafall ha ett av dessa jobben väldigt mycket!!
Få se hur det går. 
Nu är det dags att börja packa lite. Måste tvätta också hemma. har inte mycket ren tvätt kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0