the way i are

Att folk blir sådana förbannade tofflar när dom skaffa sig en pojk/flickvän att man börja försumma sina vänner. Det är för mig något jag inte kan förstå. Visst jag har säkert också gjort det då och då men jag försöker verkligen att inte göra det. Vänner är något av det finste. Jag kanske bara ha inbillat mig att vi var så bra och nära som vi var. Det kanske är något som bara jag har känt. Jag vet inte. Jag vet fan inte någonting längre. Jag är besviken helt enkelt. När sånt här händer försöker man ändå glädjas åt den andre för att vara en god vän.. Fast i vissa situationer är det svårt.
Jag är bara så förbannad.
Något som har gått min väg är att jag och Offe har fått tillbaka vår kontakt mer. Det gör mig verkligen glad. Han gör mig glad. Idag ska jag åka bil hem med honom och två till. Det kommer bli en trevlig resa tror jag. Bra och trevliga människor i bilen. Det kan väl inte gå så fel ändå.
Jag har lite ångest för att jag ska åka till Stockholm idag. Fast om jag kommer in i en vardag, få tillbaka min bästa vän och börja trivas i mitt rum mer så ska det nog gå bra. Det är väl en bit kvar men det är väl bara stå ut och göra det bästa av situationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0