småland

Nu har jag kommit hem till Småland. Resan gick bra. Förutom att hon jag satt jämte först försökte ta min plats men den gubben gick inte. Sen lyssnade jag på i don´t need a man med pussycat dolls för att försöka få upp humöret och levde mig in i min fantasi haha. Då passade itne det heler för då spelade jag för högt på min ipod så det dunkade och det tyckte hon var så frukotansvärt irriternade. Först ahde jag lsut att säga att jag hade problem med hörseln eller att hon dock kunde beställa biljett till den tysta avdelningen om hon inte pallade med att höra lite bas. Dessutom lyssnade jag inte så jävla högt. Men jag sa inget av detta utan jag log lite pch skrivade snällt ner.

När ajg kom hem åt jag och syster en brak måltid. Dessutom hör upp Bejb om du inte redan visste detta. Dom har McFlurry med Marianne smak på MAX. Ja det heter inte flurry men kommer inte ihåg vad det heter. Johanna och jag har en liten förkärlek till Marianne så jag kan tänka mig att hon kommer att gilla den också.

Nu har jag badat och sen satt på mig pyamas byxor. Sen ska jag och mamma kolla idol coh så. Det blir mysigt. Blev helt slö i kroppen nu efter badet så det kommer bli skönt att krypa ner under täcket sen.

Kommentarer
Postat av: j.

guuud va gott. en glass på MAX imon va??

2007-09-27 @ 21:02:21
Postat av: emelie

jag kan faktiskt hålla med tanten. haha. det är det mest irriterande som finns med folk som lyssnar på musik så att det hörs! puss

2007-09-28 @ 07:02:53
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0