restless

Befinner mig ute hos Fredrik. Försöker planerar hur jag ska göra under helgen. Ska jag åka hem till Värnamo tanken är oerhört lockande nu när både Elin och Becka ska komma hem. Eller ska jag vara kvar här i Stockholm. Jag vet inte. Åker jag hem tänker jag vara hemma ett tag. Jag tror jag gör av med mindre pengar hemma än här. Fast jag göra faktiskt inte av med så mycket pengar ändå. Jag har blivit ganska bra på att hålla igen just nu. Det jag måste göra är att söka en massa jobb. Jag hoppas kunna få tag i ett trevligt café eller en butik eller något. Det vore trevligt.
Desstom kan jag söka en massa hemma i Värnamo. Där har man kanske mer ro till att söka och inte distraheras av allt annat.
Jag känner mig verkligen helt galet rastlös när jag inte gör någonting. Jag längtar efter McDonalds. Eller jag kanske inte längtar efter McDonalds jobbet i sig men jag längtar oerhört mycket efter att göra någonting. Jag behöver göra något. Jag blir galen av att inte göra något.
Ska beställa kataloger inför startet till våren. Tänkte kolla om det finns något bra att söka till.


Kommentarer
Postat av: emelie

det finns ju mcdonalds överallt i sthlm. testa det ett tag medan du söker annat.
du har ju varit där länge innan och varit skiftledare så där får du säkert jobb direkt :)

2007-09-24 @ 16:34:08
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0