om du lämnar mig nu

Efter allt som har sagts idagkänner jag mig så matt och uttömd. Jag har varit rädd och ledsen omvartannat. Jag har hart tårar i ögonen och jag har bara velat springa alla mil till dig för att du ska kunna hålla om mig. Jag fick en stund den iskalla känslan som man få då man tror allt går förlorat. Då gjorde allt så ont att jag knappt vågade andas. Jag längtar bara efter att få höra din röst nu. Det finns ingen som du. Inget få förstöra det här. Det är det vackraste vi har.

Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten, det skulle bli för tomt om ingen fanns där som varmde mig i natten. Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd. Ingen känner mig så väl som du. Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnar mig nu. 
 

image28
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0