my morning

Lördag morgon. Jag har nog troligen sovit för länge. Det var jobbigt att gå upp när fredrik ringde från jobbet. Fast det känns som om det är dags nu. Jag ska snart åka hem och störa Sune och hans flicka där hemma i lägenheten. Ska ta mig ett besök på systebolaget också. Ikväll blir det fest. Tror jag. Hoppas jag om allt går som det ska.
Gårdagen var en si sådär dag. Jag var lite depp och nere. Det känns lite bättre idag.
Elin ringde igår. Det var mysigt att prata med henne. Hon åker till Norge idag hon flyttar dit. Det är verkligen tråkigt att jag inte få träffa mina flick kompisar. Jag saknar dom!!
Dags att ta en dusch i Fredriks badkar utan duschdrapperi. Det är fan nästan helt omöjligt att duscha så. Jag förstår inte det. Jag kan knappt duscha med ett duschdrapperi hur svårt tror ni då inte det är för mig att duscha utan ett. Fast jag börjar komma på ett trick nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0