morning

Godmorgon. Det blev tidigt idag. Har varit vaken sedan åtta då min syster väckte mig. Gick dock inte upp förän nu. På förmiddagen tänkte jag vara aktiv och fixa en massa. Så jag ska snart börja tvätta sen åka till TELEproffs, hämta mamma och göra ett litet ärende och sen är jag väl klar farmåt tolv. Måste köpa mig en telefon idag. Det är tråkigt. Jag är inte ens upplagd till att köpa en ny. Jag vet en telefon jag skulle vilja ha men vet inte om det finns fortfarande.
Kommer ni ihåg den där röda telefonen med vida blommor på. Vet ni ifall den fortfarande finns ute på marknaden? Det var ganska längesedan den kom men jag ah alltid velat ha den och har inte riktigt kunna släppa den än. Annars hoppas jag hitta någon annan liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0