modeblogg

Dags att snart åka in till stan. Ska försöka köpa mig en jacka idag. Igår var jag inne i en butik som jag trodde var en lite finare second hand. Då jag har lite svårt för sådana kläder. Tycker verkligen det är fint men kan inte ta på mig det. Synd men sant. Dock gick jag in där och hittade en jacka. Kollade på prislappen och fick veta att det inte va second hand då den kostade ca 5300. Kollade vidare på en röd klänning som kostade 3200, efter det kollade jag på jackan igen och tänkte att det var tur den inte fanns i min storlek. Sen gick jag ut därifrån. Hah. Som om jag skulle ha råd med det i nuläget. Nej nej.
Sen hittade jag en jacka på bikbok som var väldigt lik den dyra och den kostade bara 800. Så nu lutar det åt den. Om jag inte hittar någon annan idag.
Så det var mitt modeblogginlägg. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0