mitt vill ha

Jag och Fredrik var inne i en djuraffär härom dagen. Hade lite tid över innan jag skulle på intervju så vi gick in. HIttade väldigt söta kaniner och sen två jättelurviga marsvin. Eller jag vet inte om det var kaniner. Det såg ut som kaniner men var i marsvinsburen tillsammans med ett annat. Det kanske var någon speciell sort. Långhåriga och fulla med virrvlar. Söta.
Fast jag fastnade för en söt litet brun kanin, med hängade öron. Det fanns en svart också. Fast jag har ju inte kunnat glömma den söta svarta rock´n´roll kaninen jag och Maria kollade på i Gislaved.
Jag har inte släppt det där med att köpa kanin. Jag vill verkligen ha en. Kan ingen köpa en till mig! En söt ruffsig rock´n´roll kanin. Det vore något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0