mat och jobbsökande

Har varit ute och handlat. Nu har jag ganska mycket jag kna äta men som jag av någon annledning inte vill. Det är ju jävligt konsigt. Jag har ris och potatismos och pasta och sånt. Fast jag har inte så mycket till. Alltså i köttväg. Jag har fem fiskpinnar. Hah. Sen har jag soppor och sånt. I och för sig åt jag bara en gång igår och det är väldigt ekonomiskt. Så nu känns det som om jag inte behöver hansla mat på ett par dagar. Eller jag behöver köpa kött då. Fiskpinnar och sånt. Aja nog om mina matvanor. Just nu har jag egentligen bra tid till att söka jobb. Det är dock lite annt jag vill göra först. Läsa ut min bok, läsa Punks SE, kolla internet och diverse bloggar. Fast när jag väl börjar söka jobb så går det med en väldig fart jag ska bara komma igång. Jag hmåste söka minst tio jobb idag. MINST. Få se hur det går. Om jag är duktig så söker jag kanske 15 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0