lösa fredagsplaner

Fredag. Jag kan nog kyssa Aftonbladet adjö verkar det som. Jag hoppas fortfarande jag har en chans det gör jag verkligen. Dock vågar jag inte hoppas för mycket. Det har visserigen bara gått två dagar sedan intervjun och dom skulle höra av sig nästa vecka men ändå känns det som om jag inte har en chans. Fast att jag vill ha det så det skriker om det!!
Igår köpte jag mig en till lampa här till rummet. På hemtex för halva rpiset. Den kostade bara 99.50. Skitbra. Så jag funderar på att gå ner och köpa mig en till. Dom kan ju knappast känna igen mig.
Annars vet jag inte vad som händer idag. Pratade med Sune nyss och han var på väg till Gröne Jägaren med några klasskompisar. Det vankades lite tentafylla. Så jag vet inte när han dyker upp här. Jag borde söka lite jobb. tror jag ska göra det också. Ska ner och köpa något gott och en chai latte på Espresso House som vi nu har på nerdenvåningen. Det är drömmen för en chai älskare som jag. Fast det värsta är att det kommer att dra pengar och jag har inte så mycket pengar att släga med hit och dit. inte just nu när jag inte har någon inkomst.
Ska försöka hitta några trevliga fik att söka jobb i. Det vore roligt. Om jag nu inte få Aftonbladet som är min dröm just nu.
Sen ska jag försöka skriva klart ett brev till Emelie också.
Jag fick igång min telefon igår också. trots att jag inte fick igång den först och fick lite panik och Sune försökte hjälpa mig. När han sedan insåg att jag inte hade satt i batteriet. Sen så gick den som smort. Nu ligger alla nummer där som ska.
Kanske dags att göra sig i ordning lite.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0