kärlek

Igår ringde Sofie lite snabbt. Ett trevligt samtal. kort men välbehövligt. Jag saknar henne mycket ohc längtar tills hon kommer tillbaka till Stockholm.
Sov hos Fredrik. Nu är jag hemma och har precis förberätt lite inför maten tills ikväll. Jag ska bjuda Fredrik på middag igen. Jag tar väldigt seriöst på dessa saker och om det går vägen denna gången också så tror jag att han kommer att bli imponerad. Jag hoppas så i allfall.
Sune har åkt till Göteborg och jag ska åka till Värnamo. Vet dock inte vilken dag är men det löser sig.
Längtar verkligen hem. Elin och Becka ska också komma hem så det kommer vara mycket kvinnor. Och jag saknar att vara med flickor. Jag saknar mina flick-vänner så det är galet. Nu kommer det blir mycket av det och jag tycker det ska bli så roligt! Längtar verkligen till att prata massa tjejprat och ventilera saker om och om igen. Ni kan inte ana hur mycket jag saknar det.
Nästan som en liten julafton!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

maten var perfekt babe!

2007-09-30 @ 00:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0