i skrivande stund. inget nytt.

Snart kommer min combo hem. Han sa att ha skulle vara hemma innan två. Sen skulle det pluggas. Jag ska inte störa. Jag ska också vara viktig. Eller jag vill se viktig ut. Jag ska skriva brev. Jag har inte tagit tag för jag fastnade i Magnus Ugglas, Katrin samt Alex blogg.
Jag måste också åka ner till våning 1 för att kolla in lite i tvättstugan. Det börjar snart bli dags för tvättning. Vet dock inte hur det fungerar riktigt på det här stället.
Jag börjar bli trött nu efter alla ansträngningar idag. Kanske ska ta och vila lite.
I natt har jag vaknat flera gånger. En gång när jag vaknade och va som i ett töcken så trodde jag att jag var hemma i småland och hörde min lillasyster spola vatten inne på toaletten. Sen snodde jag runt och insåg sanningen. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Just då tänkte jag inte så mycket. Jag var mest trött och förvirrad. Nu kommer jag inte ihåg känslan så jag vet inte ens varför jag skrev detta. Jag är bara väldigt rastlös. Kanske är dags att vara kreativ i någon form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0