homesick

22.33 är klockan. Jag ska gå och lägga mig snart. Blir nog till att skriva lite brev och sånt innan jag lägger mig helt. Jag är inte väldigt trött. Utan mest lite hängig. Jag har känt mig lite deppig de senaste två dagarna. Idag har det varit värre än igår. Jag grät hemma hos Fredrik och sånt innan. Allt känns ganska jobbigt och hopplöst just nu. Jag hoppas att allt ska kännas lite bättre i morgon.
Kvällen har jag spenderat med att kolla på Victoria Beckham special och sen målat lite. Jag ska börja på en ny tavla inom kort. Så har jag något att göra.
I morgon är prio 1 att söka massa jobb. Sen efter det vet jag inte. Troligen så händer det inte så mycket.
Jag ska nog åka hem till helgen. Fredrik hade en idé som jag ska fundera vidare över.
Jag längtar efter min flick - vänner. Jag behöver någon jag kan ventilera med. Sitta och dricka kaffe med och bara prata om tjejgrejer. Sofie varför flyttade du till Norge? Hade jag haft dig här hade det nog känts så mycket lättare allting. Jag hade haft dig. Just nu längtar jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0