fina norge - flickor

Fick nyss ett samtal med ett numer som jag inte kände igen. Så jag svarade lite förbryllad och om jag bli glad när jag hörde en härlig och välbekant röst i luren.
 Sofie ringde från Norge!! Hon var nere i Oslo och hade även Elin till hands så jag fick byta lite ord med en berusad gullig Elin.
Detta samtal med mina fina flickor gjorde mig så glad att jag bara vill åka till norge och hälsa på nu nu NU. Vill krama om och sitta och prata och nattfika. Åh vad jag saknar nattfika!
Sofie the slut jag saknar dig. Jag vill ha dig i Stockholm. Jag vet att du måste göra det här fast jag helst vill ha dig och dina hyss i stan.
Detta gjorde min dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0