etapp 2 och 3

Jodå maten i måndags blev faktiskt till bådas förvåning bra. Till coh med så bra att han tyckte att jag skulle laga mat till honom en dag i veckan. Fast det vet jag inte om jag ska. Det var dock kul och när resultatet blev lyckat så ska jag nog göra om det ändå. Sen blev det mys och sånt efter det. Så kvällen var bra!!
Tisdagen spenderades med lite mys och sen när vi skulle ut och strosa på söder då kom spöregnet. Sen regande det ett bra tag och till slut fick vi lite upphåll och sprang och handlade åkte till Sunbuberg och åt sallad, spelade poker och kollade idol. Även det en mysig kväll.
Idag så började jag på mitt nya jobb. Fick inte mycket till utbildning direkt utan mer fick studera lite snabbt och sen fick jag mest sköta mig själv. Visst att man lär sig bättre när man håller på det men samtidigt måste man ändå för att känna sig trygg ha att komma med när man ska börja boka möten. Det gick väl inte jättebra. Kände mig lite ivägen och så. Det var inte den mest pedagogiska utbildning jag varit med om och meningen "Det lär du dig senare." Är jag väldigt trött på. " DU kommer in i det " " Det lär du dig senare "
Hallå! Jag måste ju veta lite nu!
Kände nästan en snudd på frustration efter någon timme. Hoppas verkligen det blir bättre i morgon. Fast det tror jag det blir. Jag hoppas det. Jag ska gå dit med positiv attityd och verkligen försöka. Det ska jag verkligen.
Sen borde jag tvätta i morgon också. Har inte riktigt kollat in tvättstugorna och har ingen kläm på hur det fungerar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0