don´t panik

när jag åkte pendeltåget på väg hem från fredrik idag på förmiddagen så kunde jag inte låta bli att thuvlyssna på två medelålders män som satt nära. dom pratade först om friidrott och sedan drog det igång. han som satt närmast skulle ta mig fan hela tiden vara bättre. spelade ingen roll hur snabbt och bra den andra hade sprungit den andra hade hela tiden sprungit någon sekund fortare. och så höll det på ända fram till t-centralen där dom steg av. sen pustade jag ut och steg av en station längre bort.
har varit hemma en stund. gick snabbt ut på stan lite och träffade sune, offe, olivia, johan och david. de andra åkte in till stan men jag som hade köpt mat som jag skulle laga tackade nej och begav mig hemåt i stället. så nu sitter jag här har ätit och lagat mat för första gången i vår lägenhet och disckat dessutom. det blev dock inget speciellt utan potatismos och fiskpinnar. jag brände dom dock lite.
jag tror jag har tagit mig lite vätten över huvudet nu på måndag då jag ska laga mat till fredrik. i stället för att komma på något jag ska laga försöker jag nu i stället komma på en annledning att slippa.
fast å andra sidan är det verkligen min tur. han har lagat mat till mig hur många gånger som helst.
pratar med syster på msn. jag saknar henne. jag har haft hemlängtan.
nu måste jag göra mig i ornding. idag blir det utång på trädgården och lite inflyttnignsfest först. jag hoppas det blir en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: j

jag vill se bilder på lägenheten!!!!!

2007-09-01 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0