dag 3

Då är det tredje dagen jag ska jobba. Jaghar nu tänkt över min situation och jag har bestämt mig för att inte jobba kvar där. Nu spelar det ingen roll vad dom säger. Jag vill verkligen inte. Kanske är det så att jag inte har gett det en ärlig chans men samtidigt om jag har ångest över att gå till jobbet min tredje dag så är det nog inte helt rätt ställe. Jag få panik när jag tänker på att bara sitta där och inte få kontakt med människor.
Nu vet jag att jag passar med att jobba med service. Det är nog det jag ska sysla med på något plan. Annars måste jag har uppgifter att göra som utvecklas av. Det känns inte bra det här. Det ge mig ångest och jag som verkligen ville jobba här. Jag vill jobba, träffa människor och verkligen känna att jag vill gå till jobbet. Det gör jag inte nu. Nu känner jag mest panik. Det här är inte bra. Jag hoppas bara jag slipper jobba min uppsägningstid. Kanske behöver jag inte det nu i och med att jag bara har jobbat i två dagar. Det kommer verken att ge dom eller mig någonting.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har mest panik just nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0