cold city

Har precis lagat köttfärssås och spagetti. Det blev gott för att vara första gången. Nu är jag väldigt mätt och otroligt kaffesugen. Så nu är vattnet på upphettning och sen ska jag dricka en liten cappuccino.
Idag blir det hemfärd till Småland. Det ska bli mysigt. Träffa familj och vänner. Det är precis det jag behöver just nu. Igår givk det bra. Fast fick inte så gott intryck som jag hade förväntat och hoppats på. Vi hade bestämt möte klockan tio. Jag skyndade mig dit när jag virrade bort mig lite men kom i tid. Vid 10.10 ringde jag henne och hon sa att hon strax skulle vara där. 10.18 ringde hon mig och frågade ifall vi kunde ljuta fram mötet till klopckan 11.00 så hon kunde springa ett ärende på ett annat café eller vad det nu var hon skulle göra. Ehh okey sa jag glatt men inombords tänkte jag med. Vem fan tar du mig för? Vem tror du att du är? när hon redan visste jag hade väntat på henne sedan klockan tio. Alltså seriöst att man ha mage att fråga det då. Jag förstår inte hur vissa stockholmare tänker. Det är verkligen mycket kallare och inte alls lika trevligt här som vissa andra städer. Stockholm är faktiskt et ganska kall stad. Om jobbet nu då. Jag vet itne. Jag trodde det var ett café. Det verkade vara med restaurang. Jag vill jobba på ett café i så fall. Inte restaurang.
Fast helst vill jag jobba som receptionist.
Nu hoppas jag snart mitt vatten är varmt sen ska jag dricka kaffe och efter det duscha och packa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0