coco-pops

Sitter och äter frukost. Min frukost består coco-pops. En verkligen näringsrik och givande frukost. Jag orkar och hinner inte riktigt med något avancerat idag.
igår var vi ute några stycken och åt pizza och firade Oscar som fyllde 22. Det var trevligt. Jag vill ha en barnportion men det var tydligen bara för bebisar sa han. Så jag fick ta en pizza och åt en fjärdedel. Mycket nödvändit. Så Oscar och Offe fick äta upp resten. Vår kypare var jävligt konsigt och jobbig och han trodde själv han var så rolig men man skrattade mer åt honom en med honom. Det kanske funkar på turister det där.
Idag ska jag till Sturegallerian och prata lite med dom. Det ska bli spännande. Få se vad hon säger. Skulle kolla på schemat och sånt. Efter det bli det stan med Offe.
Nu måste jag skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0