back in big town

Nu är jag tillbaka i Stockholm. Det känns än så länge ganska bra. Jag har varit på intervju på Aftonbladet idag. Alla som känner mig vet hur gärna jag skulle vilja ha det jobbet så det behöver jag inte ens förklara. Det hade varit så kul! En riktig utmaning. Jag vet inte hur det gick. Fick en massa frågor men jag hoppas att jag gjorde ett gott intrycka. Dock sa hon att jag inte hade så mycket livserfarenhet och ingen vana av receptionist. Fast man måste ju börja någonstans. Jag vill ha det här jobbet!!
Vet dock inte hur mina chanser ser ut just nu. Man få inte hoppas för mycket bara.

Jag är nu ute i Sundbyberg hos Fredrik. Har inte varit hemma i lägenheten än. Blev avsläppt i Sunbyberg igår så jag åkte direkt till Fredrik för vi skulle träffas och jag orkade inte åka hem och sen tillbaka. Hade en sjuk huvudvärk igår som inte verkade ge med sig. Det slutade med att jag grät mitt i natten av att det gjorde så ont. Tur att jag hade Fredrik jämte mig som försökte hjälpa. Efter totalt fyra tabletter släppte det lite och jag kunde somna sen till slut. Det var den värsta huvudvärk jag någonsin har haft. Helt sjukt vad ont det gjorde. Nu är det bra igen.

Vet inte vad som händer under dagen. Ska väl åka hem senare. Fast vet inte när och så. Eller om jag sover här en natt till. Sune behöver ju lugn och ro nu när han har tenta på fredag så jag kan ju vara snäll och hålla mig undan. Fast å andra sidan har jag inte träffat honom på snart en vecka. Så jag saknar honom lite.

Kommentarer
Postat av: Sune

inte behöver du hålla dih undan för min skull, lite sällskap vore inte fel, jag håller ju fan på och käkar upp mig själv här snart. puss

2007-09-19 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0