att söka jobb.

Jag sökar jobb. Jag har sökt mycket jobb idag. Dock måste jag säka om några av dom pga lite klantighete i ansökan. Jag hade glömt att ändra adress och hade inte skrivit något i ämnesraden. Det kändes lite klantigt. Så nu måste jag säka om några. Det är surt.
Blev ingen tidig morgon idag. Jag gick upp efter elva. Det var minsann en sovmorgon det. Så nu har jag varit ganska aktiv ett tag här. Håller på att söka och söka och söka.
Vet inte vad som kommer att hända i eftermiddag/kväll. Blir nog lugnt skulle jag tro. I morgon ska jag laga mat till Fredrik. Få se hur det går. Det gick ganska bra förra gången. Jag hade tänkt att avancera mig lite denna gången. Kanske ta mig vatten över huvudet så det står härliga till denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0