am i wry? no

Det enda jag saknar i Stockholm är Fredrik. Han frågade igår om jag saknade det, om jag längtade tillbaka hem till Stockholm. Jag ser inte Stockholm som mitt hem. Inte än. Jag kanske gör det sen. Jag måste göra något med mitt rum och jag måste trivas mer där innen jag kan kalla det hem.
Fast nu till svaret jag saknar det  inte så värst. Jag längtar absolut inte tillbaka. Jag känner nästan lite stress över att jag ska åka tillbaka. Tillbaka till kylan och anonymiteten. Tillbaka till instängda människor och blåsigt väder.
Fast å andra sidan få jag åka tillbaka och vara nära Fredrik och sen kan jag träffa Offe lite oftare än om jag inte bo där. Sen har jag en bra combo som jag bo med också. Dessa tre män gör det lite lättare helt enkelt.
Fast överlag längtar jag inte tillbaka speciellt mycket. Det blir kanske västkusten elelr södra delen av Sverige ändå. Fast jag måste ge det en chans. Jag måste väl det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0