alkohol

16.18. Jag har fortfarande inte sökt något jobb. Känner mig lite dålig för det faktiskt. Det är nästan så jag skäms. Sune kom nyss hem. Han är lite full. Det är kul att han redan är full och folk har knappt slutat jobb. Jag har inte gjort mycket av värde idag. Har kollat tv och druckigt te. Nu kom Sune in och la sig i min säng och dricker öl. Vi funderar på att gå till systemet nu och köpa mer öl till Sune och cider till mig. Krusbärscider. Det är synd att inte det finns i 7.0. Det verkar bara finnas i 4.5.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir kanske fest kanske lugnt. Inget riktigt bestämt än men jag blev ju lite sugen nu när sune kom hem. Det ska jag sannerligen erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0