10.47 måndag

var en snabb vända på mitt nya jobb idag på morgonen. det gick på 10 minuter. skrev kontrakt och sen var det klart i stort sett. sen på onsdag sparkas det igång. med buller och bång och jag ser verkligen fram emot det. jag tycker det ska bli väldigt kul! jag vill gärna börja nu direkt. jag vill ha något att göra. jag vill också känna mig viktig.
har varit och handlat lite inför matlagningen ikväll. det blir nog inget häpnadsväckande direkt men det blir inte fläskpannkaka som jag faktiskt övervägde när jag stod där i affären. jag kan inte berätta heller vad det blir för något för det kan finnas en chans att han läser det här och då blir det ju ingen överraskning.
nu ska jag äta bagel med philadelphia och en cappuccino på det. mycket bra frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0