weekend

Festen i lördags var trevlig. Jag blev dock ganska rund om fötterna och däckade på sängen efter två någon gång. Sedan vaknade jag kockan fem och mådda illa som fan. Det slutade med att jag fick spy. Så trevligt var det. Jag brukar aldrig spy på fyllan därav är jag alltid rädd och ynklig när jag gör det. Usch. Sen gick jag och la mig och somnad. Igår var jag bakfull och vid tre vad det dags för fyllemat på MAX. Det blev ganska många till slut. Jag, Sune, Olivia, Sofie, Tobias, Offe, Johan och Micke. Till sut var det bara jag, Offe och Micke kvar och vi skulle gå och leta efter en sladd till Micke. Jag och Offe var totalt galna. Jag skrattade hela tiden. Jag skrattade konstant. Det var helt sjukt. Jag var helt slut när jag kom hem till Fredrik sen.
Kvällen spenderades med mys och lite onyttigheter. Det var en väldigt bra söndag. Det har varit trevligt att träffa Sofie lite. Hon åker tillbaka till Norge idag. Det är nte lika kul att hon måste göra det. Jag vill helst att hon ska vara här i Stockholm. Det hade varit det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0