vi dricker vin med kärlek.

Klockan är 12.49 och jag satte precis på party musik för fulla muggar. Nu gällder det att peppa ordentligt. Jag är verkligen laddad på fest ikväll. Fest en måndag. Det är bra grejer det. Fast det ska bli så kul att träffa sina gamla jobbakompisar. Det blir jag och Edvard som kommer fast vi inte jobbar kvar längre. Sune fattas. Det kommer kännas lite men jag få försöka hålla mig till godo med de andra. Fast jag och Sune hade en speciell relation på det stället. Varenda dag var det kramar. Varför kramas vi inte längre? Det är tråkigt. Det är mysigt med kramar. Då kramades vi så fort vi sågs. (Om inte jag var sur för något och fråste i stället). Fast det gick oftast över snabbt och då blev det kramar igen. Det är mysigt. Det var kul när vi skojade med alla ett tag om att vi var tillsammans. Jag tror visserligen fortfarande folk är skeptiska och ibland känns det som om dom inte trodde på oss. Haha. Det var tider det.
När du, jag och Sofie jobbade. Då var det minsann liv i luckan. Då var det både lammkött och konstnärer som dök upp i matsalen coh gjorde mig nervös och generad. För att inte tala om "världens vackraste människa". Då blev jag så nervös att jag inte visste va jag skulle ta vägen vissa stunder. Tur jag hade Sofie där som snabbt kunde byta plats på mig så jag slapp pinan. Hahaha.
Vilka sjuka stunder man har varit med om där uppe på det stället. Det har varit frustrerande och hemskt men det har minsann varit helt älskvärt och underbart en hel del stunde också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0