this day. & yesterday.

Gårdagen var mysig. Förmiddag med Fredrik och sen hem lite snabbt. På kvällen bjöd han mig på restaurang. Det var mysigt. Blev kinesiskt. Sen åkte vi hem till honom och kollade film.
Idag har vi kommat reprisen av So you think you can dance. Blev en tripp till systemet också. när vi stog i hissen på väg ner så kollar vi oss i speglen coh båda två blev smått chockade. Jag såg ut som jag ahde haft bortamatch och Fredrik såg inte så illa ut som han själv tyckte.
Sen skämmdes jag lite på systemet och på vägen hem för det såg ut som om jag gick skammens väg hem. Hah. Nu är jag hemma och behöver inte bry mig så mycket. Här är det lugnt just nu men det är nog lugnet före stormen skulle jag tro. Ikväll vankas det nämnligen inflyttningsfest i Skrapan och om det går som planerat och alla lägenheter har 10 inbjudna så kommer det vara mins 6000 personer här. Det kän gå bra. Det kan också gå elt åt helvete.


Kommentarer
Postat av: emelie

tack för att du finns! you know. puss

2007-10-06 @ 20:36:55
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0