take of your t-shirt.

Nu har jag snart packat klart. Ska gå och duscha och göra mit i ordning lite nu. Sen blir det lite frukost och sen åker jag. Fredrik ligger i sängen och läser och han fick gå upp tidigt idag när klockan ringde. Dock var jag väldigt trött efter konstiga drömmar och sömnbrist hela natten. Kanske kan sova lite på vägen hem.
Det verkar inte vara alla som är så glada över den här resan hem. Offe blev sur igår för att jag inte kan komma på hans inflyttningsfest. Fast å andra sidan kan jag inte bara skita i malin nu när hon varit så snäll att hon återanställer mig för att jag ska kunna jobba några dagar. Hon hade lite tider nu i helgen också som jag kanske ska ta. Dessutom borde folk veta att jag verkligen behöver jobba nu när jag inte har jobbat på ett tag. Sen kanske jag inte få lön förän i december och då kan det vara bra med lite extra i kassan. Det borde folk förstå tycker jag. Det går helt enkelt inte att vara alla till lags hela tiden. Ibland måste man ändå något som gör att folk kanske ta illa upp. Det är inte meningen att folk ska bli ledsen. Fast jag måste verkligen ha lite pengar. Det är inte gratis att bo i Stockholm och inte någon annanstans heller för den delen.
Jag har i allfall bestämt mig. Det ska bli kul att komma till småland lite. Jag vet i allfall att några tycker det. Det som är bestämt är att jag ska träffa Michan en del, Ida och Josse (denna gången måste vi ta en fika, promenad eller mys eller något). 
Nu har jag gått tio minuter över tiden i min tidsplan. Dags att gå in i duschen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0