stockholm.

Tillbaka i Stockholm. Har varit hemma ganska länge nu så det känns bra att vara tillbaka. Det är mycket som händer nu känns det som. Egetnligen är et mest två saker. Sofie flyttar tillbaka till Stockholm och jag ska börja jobba. Dock två väldigt bra saker!
Jag har träffat Fredrik en del och det har blivit mys och promenad ute på Djurgården och sånt. Mycket trevligt. Sen har det varit lugnt och trevligt.
Det har blivit lite ändrade planer också. Egentligen skulle jag börja jobba på måndag men jag ska börja redan i morgon! Det känns kul. Spännande! Denna veckan jobbar jag bara två dagar men det känns bra ändå att kunna jobba någon dag innan nästa vecka som det egentligen var tänkt. Dessutom jobbar jag fram till tisdag ihop med en annan tjej som ska lära mig lite hur det fungerar så det ska bli skoj!
Jag och Sune har ätit middag och fikat idag. Det var trevligt vi har inte träffats på ett tag så det ska skoj.
Dags att fixa med ett litet brev till en vän nu. Verkligen på tiden!
Resten av kvällen blir lugn så jag är pigg i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0