stockholm igen.

Nu har jag kommit tillbaka till Stockholm. Resan gick bra. Det var drygt att vänta i Alvesta men det gick ändå rätt bra.
Har precis kommit hem från en intervju på en avdokatbyrå. Det verkade bra och det kändes som om intervjun gick bra också. Nu är det bara att vänta och så ifall dom tyckte likadant. Jag hoppas det. Skulle gärna vilja ha det jobbet. Dom skulle höra av sig i slutet av veckan. Hoppas det blir ett positivt svar.
Dagen har annars varit lugn. Fredrik som här i natt han kom och mötte mig på stationen. Vi åt lunch på Blå Lotus men annars inget nytt.
Har fått brev idag av Hanna. Det var roligt. Så nu ska jag själv diktera ihop ett brev till henne. Emelies brev har jag skrivit klart och det ska på läggas på lådan.
Kvällen verkar bli lugnt. Dessutom har jag varit nyttig denna dagen också. Mitt nyttiga liv har börjat ganska bra ändå. Ska äta lite kvällsmat snart. Fast jag glömde köpa havregryn innan så att jag kan tillaga min nyttiga gröt. Det var inte jättegott direkt men ändå. Nyttigt.
Fredrik undrade ifal jag ville följa med han och Steffe och kolla när en kompis spelade med sitt band. Dom börade klockan nio. Fast ikväll ska jag umgås med Sune.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0