söndagsmys

Söndag. Jag har praktiskt taget legat i sängen fram tills nu. fast jag vaknade och gick upp och duschade redan klockan nio. 
Fredrik kom förbi en sväng efter jobbet och hade köpt frukost. Sen sov vi lite. Det var väl mest det sen var han tvungen att gå för han skulle iög med några kompisar på fotboll och allt vad det var. Sen i stället för att gå upp så låg jag kvar och läste och kolalde film. Har v arit en riktigt trevlig och lugn morgon/förmiddag.
Nu ska jag göra mig i ordning lite. Sen vid fyra blir det lite bakfyllemat med Sofie, Sune, Simon och Olivia. Det blir trevligt.
För kvällen har jag inga planer än så länge och jag tror att det kommer att blir väldigt lugnt. I morgon ska jag åka lite tidigare till jobbet för jag ska handla lite innan.
Gårdagskvällen var trevlig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0