sängbordbyggande och mys

Hej hej. Igår blev det IKEA och nu har jag inskaffat mig ett sängbord. Det är fin. Jag är nöjd. Sen köpte jag två olika paket med ljuslyktor. Vara fem i varje så 5 svarta med mönster och 5 rosa med mönster. Så nu har jag en hel del lyktor här. 5 på sängbordet och 5 i ena fönstret. Sen köpte jag två paket med doft värme ljus så nu ahr jag tre helt orörda paket. Vijol, jordgubb och jul. Sen blev det lite inköp av ramar också.
Idag åkte jag hem från Fredrik tidigt. Gick upp nio och sen åkte jah hem. Kändes inte som det fanns någon mening med att ligga kvar när han hade åkt till jobbet. Dessutom ville jag hem innan rusningen på stan tog fart och sen fixa med mina nya inköp. Så jag har byggt ihop det själv! Inte för att det var så svårt direkt men ändå. Sen är jag dekorerat lite och sen la jag mig och kollade på film. Somnade lite och har precis nyss kommit hem efter att ha varit på systemt och trängt med miljoner andra, samt willys och lite så.
Under lördagar när man är på systemet så saknar man verkligen systemet i Värnamo. Tänk dig rusningen dagen innan nyår, midsommar typ. SÅ är det varenda lördag och till och med värre. Fy fan. Man borde göra sina inköp redan på torsdagen.
Dagen ser ut om bli ganska lugnt. Ska äta lite snart tänkte jag sen blir det lite fest ikväll. Sofie kommer och det ska bli trevligt. Det är väldigt bra att hon är hemma. Många är hemma i Värnamo den här helgen så det blir en ganska lugn förfest fast det är bra folk som är här och det kommer nog bli väldigt treligt tror jag.
Ska gå tillbaka till migg nya sängborg snart och mysa lite. Under eftermiddagen ska jag åka ner och köpa mig en Chai från Espresso house nere i gallerian och en bagen på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0