rastlöshet

Jag är rastlös. Det finns inget att göra. Eller jag har en del saker jag måste göra. Typ tvätta lite, städa, göra det fint i mitt rum. Fast just det där med att göra det fint och köpa grejer och så har jag lagt lite på hyllan tills jag har fått mig ett jobb. Det går inte att spendera massa pengar när man inte gå några. Det är ett som är säkert det.
Har börjat läsa en ny bok precis. Har bara läst några få sidor så kan inte uttala mig än om hur den är. Jag ska läsa Stieg Larsson böckerna så jag har börjat med den första nu, män som hatar kvinnor heter den. 

Kommentarer
Postat av: Simon

Ahaa, den håller jag också på med nu ju. Började i förrgår.

2007-10-03 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0